onsdag 8 oktober 2008

Woooow, manualen finns pà fyra spràk, gissa vilka!

Batteriet är pà laddning. Jag är laddad. Men objektivet luktar kattkiss... men det ska väl vara sà antar jag. Eh. Jaja, mindre petitesser. Och jag kan ju välja vilket spràk jag vill läsa instruktionerna pà, ja minsann, jag har heeela fyra spràk att välja pà, franska, tyska, holländska eeeeeeeeelleeeeeer ITALIENSKA!! WOOOOW. Jag som inte egentligen behärskar nàgot av dessa spràk... det här lär ju bli spännande. Men man kanske kan ladda ner en manual pà svenska pà canons hemsida? Eh, det hoppas jag.

Men annars har jag alltid hört att man lär sig bäst genom att själv testa... och trycka... jadu... tur att jag i alla fall har haft en canon eos 350d pà fotokursen, den màste ju likna min eller hur? Men vaddà? Det här kan ju jag, jag behöver ingen manual, jag har aldrig i hela mitt liv läst en manual, varför ska man det? Man kan ju alltid börja med att fnippla själv... brukar funka.

Inga kommentarer: