tisdag 14 oktober 2008

Les blondes

Alltså, jag förstår verkligen inte vad som är så fruktansvärt exotiskt med blont hår. Jag är ju fan inte ens helblond. Alltså, byggarbetarna när man är ute med Luna, det är ju som om dom aldrig har sett en kvinna förrut. Nu låter jag ganska... vad heter det? Självgod?

Idag i alla fall, när jag var ute med Luna (har jag något annat liv här än med Luna? Verkar inte så) så stannade en sportbil typ ferrari eller något sådant, låg jävel, röd såklart osv. Ut stiger en gubbe och börjar fråga mig om någon väg. Jag tar upp min lilla karta som jag alltid har till hands och börjar visa vägen. Sen står vi där och pratar och han bjuder ut mig på en drink. Juw. Alltså, vem bjuder ut en 19-årig tjej på en drink? En gubbe. Säkert 40 år... alltså varför? Gud va han svamlade också...

Jaja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja VAD kan han ha velat tro...kanske visa bilder på sina barnbarn och prata om bristen på moral i musiken nuförtiden....det eller fälla framsätet i sin sportbil och testa sportsätena..