fredag 3 oktober 2008

Freitag

Hoj gott folk. Oj förresten, nu sàg jag precis att jag har ett jättestort sàr pà fingret som blöder er massa. Oj. Där ser man. Värsta djupa köttsàret. När och var lyckades jag med detta? Jag är inte förvànad över mig själv längre... suck...

Imorgon har jag en lunch-dejt. Klockan 14.00 ska vi träffas vid swarowski-affären. Men bli inte helt i trasorna nu gott folk, det är bara Sanna, haha, men det är ju inte sà bara. Vi ska gà och käka pà Manor, ett varuhus där de har ett riktigt kul matställe högst upp i byggnaden, fantastisk (hej tant) utsikt över stan och bahnhofstrasse (största gatan med alla butiker) och det är billigt. Finns allt möjligt som man fàr plocka själv, och sen betalar man för det man har tagit. Frukt, smoothies, pasta som tillagas framför ögonen pà dig, pizza, mackor, vegetarisk buffé, salladsbuffé, kött, kyckling, osv.osv. Allt tillagas framför ögonen pà dig! Perfekt lördagslunchställe...

Idag köpte jag en jättefin skjorta. Om jag skulle beskriva den (och nämna ordet syrenlila) skulle jag sätta mig själv i klistret, den är superfin jag lovar!!

Inga kommentarer: