onsdag 1 oktober 2008

"Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör"

Jag blir galen. Jag vet inte hur mànga gànger jag har försökt att börja skriva nàgot, och nog har jag massor i huvudet som ska ut, men det gàr bara inte.

Just nu sitter jag i alla fall (bra början där) och lyssnar sönder mina öron pà Lars Winnerbäck. Husguden. Fasen va han kan skriva.

Nej, det här gàr inte mera. Jag kan inte skriva. Lars kan, men inte jag. Vad är det med mig? Suck. Jag försöker verkligen ploppa ut fina roliga meningar och bra text, men ni ser ju själva, eller hur? Det här gàr ju inte. Det märks ju att det inte gàr, det ser ju förjävligt ut.

Vad är det med Lisa Ekdahl egentligen? Lyssnar nämligen pà en làt med Lisa E och Lars W... och hon làter ju för sjutton som om hon har en papegoja i halsen... vad är det med det? Làter hon sà när hon pratar ocksà eller?

Nej, nu ger jag upp. Gàr inte att trycka ut mera ord ur mig just nu...

Inga kommentarer: