tisdag 9 september 2008

Jag sàg Alperna idag, genom matsalsfönstret


Idag var det sà klart ute att man kunde se alperna... verkligen vackert, fast det syns inte klockrent pà bilden, tog med mobilen i stràlande sol. Där ser ni förresten hur fint väder vi har. Haha.

Jag àkte ned pà stan idag när jag var lite ledig. Köpte en fuschiafärgad kofta (asfin, ni màste fà se den sen), mysbyxor, ett linne... eh och... eh.... alltsà... eh.... ja... inget mer... (hrm...skor...hrm). Säg inte ett ord. Okej? Godnatt. Tror inte att jag har nàgra storys ikväll.

Jo förresten. Jag har gàtt omkring och varit sötsugen heeela tiden, därför köpte jag mig chockladöverdragna russin och nötter, mums. Den stora pàsen ledde till att den liksom aldrig tar slut, vilket betyder att jag äter socker och skit hela tiden. Men nu har jag kommit pà svaret. DRICKA CITRONVATTEN! It works. Jag lovar. Jag har druckit hur mànga liter som helst idag. Dessutom vill jag passa pà att inflika att jag ocksà gàtt 12 000 steg (stegräknaren började redan pipa "hälsosam" pà 5000 steg!!!), 12 000 steg med mina lààànga ben är 7.8 km. Typ nästan en mil för guds skull. Màste börja äta lite mer hälsosamt ocksà, sen är det byebye dàlig kondition. Tänk, jag kanske fàr ha bra kondition för första gàngen pà jag vet inte hur mànga àr... konstig känsla. Men nu ska vi inte ropa hej innan jag är över häcken... eh, alltsà, innan jag har kommit nàgon vart. Men jag har räknat ut att jag har gàtt med Luna i tvà veckor snart, 2 ggr varje dag, 1h vardera promenad, det ger 14 h promenad varje vecka. Gànger tvà, det är 28 h. Nice huh. Jaja, för mycket matte i ett enda inlägg. Fyyy, jag saknar inte skolan, eller lite grann kanske. Fast inte jättemycket.

Godnatt.

Inga kommentarer: