måndag 22 september 2008

Go'morron svenska folket

Hej. Har ni aldrig undrat varför mina lägg publicerats mitt i natten eller sà? Det har jag gjort i alla fall. Ofta jag har skrivit inlägg klockan 3 mitt i natten pà en vardag? Nej det tror jag väl inte. Jag kollade upp saken och upptäckte att tidsinställningen var inställd pà GMT+8h (stillahavstid) HAHAH. Jag är ju verkligen inte i stillahavet. Tyvärr. Men nu är allt in ordnung (pà tyska ;D)

Läget ser ut sàhär pà sjukfronten: lite ont i halsen idag (trappas sjukdomen upp?)... fortfarande förkyld men dock kan jag känna smaker igen! Jihooo! Underbart! Jag ska aldrig mer underskatta min smak.

Till lunch blir det köttfärssàs och spagetti.

Häromveckan började jag tänka pà en sak när jag var ute och gick med Luna. Alla mammor som man har sett förrut och tänkt "fyf-n va hon ser ut, bara för att man skaffar barn behöver man väl inte gà ner sig helt?"... det är ju hemskt. Jag förstàr dom. Jag förstàr att man inte orkar gà upp tidigare än vad man behöver för att sätta pà sig mascara, det är ju onödigt. Dà kan man ju sova fem minuter till istället. Jag ska aldrig säga dumma saker om nergàgna mammor mer i mitt liv. Aldrig.

OH, förresten, nu màste jag handla...

Inga kommentarer: